سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

اجاره جرثقیل 7 تن در تهران

۴ بازديد

در پروژه های ساختمانی و شهری بارها نیاز به جرثقیل برای شما پیش آمده است. جرثقیل ها معمولاً طولانی و عریض هستند و نمی توان آنها را به راحتی در شهر جابجا کرد. بنابراین یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر گرفت این است که جرثقیل می تواند در سطح شهر و در سراسر بافت شهری حرکت کند. برای این منظور اجاره جرثقیل 7 تن یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

برای اجاره جرثقیل 7 تن ابتدا باید تمامی ویژگی ها و مشخصات آن را بدانید تا با توجه به نیاز خود جرثقیل را اجاره کنید.

5 نکته مهم در مورد اجاره جرثقیل 7 تنی

مشخصات و جزئیات جرثقیل 7 تنی:
جرثقیل 7 تن یکی از پرکاربردترین جرثقیل های تهران می باشد. این جرثقیل با رونق طولانی خود برای پروژه های ساختمانی در شهر که نیاز به کار در ارتفاع دارند بسیار مناسب است. این نوع جرثقیل دارای طول دکل 21 متر بوده و قابلیت حمل بار تا وزن 4 تن و 900 کیلوگرم را دارد. بنابراین با اجاره جرثقیل هفت تنی می توانید بارهایی با وزن های مختلف را در ارتفاع بالا حمل کنید.

جرثقیل های 7 تن انواع مختلفی دارند.

مهم ترین نکته در مورد اجاره جرثقیل کف و جرثقیل هفت تن با کابین این است که باید بدانید جرثقیل را برای چه کاری نیاز دارید. اگر نوع جرثقیل مناسب خود را نمی دانید کافیست با شماره های حمل و نقل آنلاین تماس بگیرید تا بهترین جرثقیل را با مناسب ترین قیمت به شما اجاره دهند.

مشخصات و جزئیات جرثقیل 7 تن

کاربرد جرثقیل کابین ۷ تنی:
اجاره جرثقیل 7 تن در تهران با کابین بدون کف برای عملیات های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این جرثقیل ها بدون ته هستند و با اندازه نسبتا کوچک خود می توانند در هر نقطه از تهران حرکت کنند. زیرا یکی از مشکلاتی که کارفرمایان مدام با آن دست و پنجه نرم می کنند ورود جرثقیل به فضاهای کوچک تهران است و این جرثقیل می تواند این مشکل را به خوبی حل کند. 




1. نصب و راه اندازی واحد خنک کننده

اجاره جرثقیل 7 تن عمدتاً برای حمل و نقل و نصب یخچال با حجم و ابعاد زیاد می تواند راه حل مناسبی باشد.

2. عملیات حفاری

از این جرثقیل ها برای بلند کردن لودرها از گودال استفاده می شود. همچنین می توانید جرثقیل ۷ تنی را برای کارهای خاکی در پروژه های ساختمانی اجاره کنید.

3. نصب قطعات مختلف در ساختمان ها

جرثقیل ۷ تن اجاره ای برای نصب انواع سازه های فلزی، نصب قسمت های مختلف پل ها و همچنین نصب تابلو و نما شهرداری استفاده می شود.

به طور کلی این نوع جرثقیل ها فقط نیاز به قرار دادن در مکان ثابت دارند و آن حمل و نصب قطعات مختلف در پروژه های عمرانی و ساختمانی می باشد. اگر به دنبال بار قابل حمل و قرار دادن وسایل بعد از حمل هستید ادامه متن را بخوانید، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.

کاربرد جرثقیل کف 7 تنی:
یکی دیگر از انواع جرثقیل های 7 تنی، جرثقیل های کفی 7 تنی می باشد. یکی از بهترین جرثقیل هایی که می توانید برای پروژه های خود استفاده کنید جرثقیل پلت فرم 7 تنی است. برای آشنایی بیشتر با این نوع جرثقیل و کاربردهای آن در ترابری آنلاین با ما همراه باشید.

معرفی جرثقیل کف ۷ تنی:
اجاره جرثقیل 7 تنی برای جابجایی اجسام تا وزن 4 تن و 900 کیلوگرم مناسب است. این نوع جرثقیل دارای سکویی است که در پشت جرثقیل تعبیه شده و می تواند اجسام مختلف را برای شما جابجا کند.

این نوع جرثقیل ها تنها 7 تن ظرفیت اسمی دارند اما نمی توانند بیش از وزن تعیین شده را تحمل کنند. اجاره جرثقیل بازویی 7 تنی یکی از سودمندترین کارهایی است که می توانید برای پروژه های ساختمانی و بارگیری انجام دهید.





ویژگی های ظاهری جرثقیل فوم 7 تنی:
همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین عوامل در پروژه ها فضای موجود برای قرار دادن و انتقال جرثقیل به محل مورد نظر می باشد. بنابراین قبل از اجاره یک جرثقیل کف ۷ تن باید از ظاهر خارجی این جرثقیل مطلع شوید.

طول جرثقیل کف 7 تنی به 8 متر می رسد. همچنین عرض آن 2.40 سانتی متر است. وزن این جرثقیل بیش از 8 تن و ارتفاع آن بیش از 3 متر است. بنابراین اگر در پروژه خود فضای کافی برای اجاره جرثقیل کف ۷ تنی ندارید، بهتر است برای اجاره جرثقیل کوچک اقدام کنید. اما اگر فضا دارید پیشنهاد ما یکی از این دو گزینه است: (جرثقیل کفی 7 تنی یا جرثقیل کابینی 7 تنی)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.